Alla inlägg under mars 2017

Av Michaela - 31 mars 2017 22:56

Idag var det dags för röntgen. Besöket skulle ta ca 30 minuter efter 2 var jag klar trodde jag. Där fick jag, det var bara att gå till nästa väntrum i väntan på nästa röntgen, japp två röntgen skulle jag på tydligen. Den tog desto längre tid och det tyckte inte huvudet om. Inte nog med att det gjorde enormt ont jag mådde illa med men det vågade jag inte säga då hade dem väl skickat ner mig till akuten och då hade jag inte kommit hem haha. Nej det höll jag tyst om, sen skulle dem självklart dubbelkolla så jag inte var gravid, det var jag så klart inte så jag fick åka hem. (de där personerna har skumma idéer för sig) tyvärr får jag inte redan på svar förrän det är dags för Lund den 10e så det är bara att hålla modet uppe.

Av Michaela - 30 mars 2017 16:43

Nästa tid blir ner till Lund den 10 april. Kl 14.40 är en jäkla tid haha men skönt att jag slipper vänta i en all evighet. Skönt när det är över sen och kanske tillochmed kan bli friskförklarad ett tag till även om det finns en anledning till att jag sökte vård från början. Imorgon taggar jag röntgen. Fortsättning följer....

Av Michaela - 28 mars 2017 21:05

Ikväll har jag otroligt ont på höger sida, ikväll kan jag inte ens ligga på den sidan utan att det gör ont. Kvällen är hemsk och jag hade önskat att det vore fredag imorgon, vet att man inte ska längta eller önska framåt i tiden men jag gör just nu. Fredag hade verkligen varit välkommet. Får se hur det löper tills dess annars får jag väl sätta mig på akuten istället. Jobbar bara imorgon också sen 3 timmars delegering på torsdag så ska nog klara det.

Av Michaela - 27 mars 2017 15:58

Nu har tiden till röntgen kommit. På fredag kl 9 ska jag göra CT röntgen. Här nästan glömt hur det känns att bli röntgad. Tur att det inte gör ont iaf. Hahaha. Sen skickas det ner till Lund som jag sen kommer få en remiss ner för återbesök. Hoppas det är mer framförhållning då än vad det var denna gången hehe.

Av Michaela - 20 mars 2017 20:52

Det var längesen jag skrev här. Har egentligen inte haft något att skriva och det har varit mycket med både det ena och det andra. Nu tänkte jag dock skriva något som denna bloggen egentligen skulle handlat om ifrån början!

Jag har varit ganska så öm på höger sidan av huvudet där min shunt sitter och har ständigt huvudvärk. Ringde ner till neurokirurgen för några veckor sen och fick en telefontid till min läkare. Han ringde idag, han skulle skicka en remiss till röntgen i Hässleholm därefter ska jag ner till Lund på återbesök sen får vi se om det blir en ny operation eller om han anser att det inte behöver åtgärdas.

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Hur många av er tror på medium och andar?
 Ja
 Nej

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28
29
30 31
<<< Mars 2017 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards