Alla inlägg under oktober 2016

Av Michaela - 31 oktober 2016 18:15

Tänka sig att det är november imorgon, enbart två månader kvar på detta året ? var tar tiden vägen?! ?
Har jobbat en del sista tiden, känns så iaf haha. Snart är det dags att visa julkollektionen, den 8 november hemma hos mamma! Får väl se om någon dyker upp hehe. Sista anmälningsdag är på måndag den 7 november iaf. Är ni sugna så hojta till, kommer lotta ut bonus bland gästerna om vi kommer upp i målet. Ju mer vi säljer ju högre är bonusen! ?

Ha en fortsatt trevlig måndag!

Av Michaela - 23 oktober 2016 20:12

Boka in ett party med Zelected by houze i november och få en give away gåva i form av:

? stjärnlykta grå & vit 2-pack

? secret candle doftljus

? handlotion ginger/lemon/peach

Detta är ett erbjudande från mig som säljare där ni har möjlighet att välja en av dessa gåvor ni vill ha utöver era bonus checkar där ni alltid får minst 200kr upptill 600kr.

Låter det intressant? Skicka ett meddelande här eller ring/smsa mig på 0700238391 ni kan även boka genom mamma på 0766111661.

Hoppas vi ses i november!

Av Michaela - 23 oktober 2016 03:43

Kl är 03.41 Har inte sovit många minuter. Orolig och nervös. Får lite av panik när jag inte får respons från vissa. Speciellt nu, hade helt seriöst kunnat spy så orolig jag är. Allt bara vänder sig i mig. Ligger och vrider och vänder på mig. Värsta helgen på länge! ????

Av Michaela - 22 oktober 2016 17:31

Jag har sovit hela eviga dagen och ändå går tiden så otroligt sakta! Så tänkte gå ut med min älskade hund för och sen inta natten för denna dagen! Varken kropp eller knopp mår bra idag! Förkylning kanske! Godnatt världen! ?

Av Michaela - 20 oktober 2016 22:06

Äntligen är julkollektionen här! Så grymt fina saker och jag är riktigt taggad för att visa upp det! Är ni sugna på att se den så hojta till. Boka gärna ett party!

Ha en awesome fortsatt kväll.

Av Michaela - 19 oktober 2016 22:40

Det blev ett riktigt lyckat party! För er som inte hade möjlighet att komma ikväll så är det nytt party den 29 oktober för höstkollektionen med möjlighet att smygtitta i julkatalogen.

Tusen tack till alla som kom och gjorde kvällen lyckad.

Dags att sova. Godnatt ?

Av Michaela - 18 oktober 2016 17:44

Imorgon är det dags för det första zeletcted by house party. Ska bli riktigt spännande hoppas att det går bra haha. Är lite nervös fast jag känner dem som kommer hahahaha ? ska bli spännande då jag har ytterligare två partyn inbokade de närmaste veckorna!

Jul

Av Michaela - 17 oktober 2016 21:24

Julkatalogen har dökit upp idag och två nya partyn är inbokade hemma hos mamma varav ett av dem är är för julkollektionen. Riktigt tjusiga saker även där. Ska blir riktigt trevligt och spännande på onsdag. Förhoppningsvis blir det kanon och fler partyn blir bokade av andra.
Imorgon åker jag hem till mamma och gör mysigt inför onsdag. :D

Kommer lite smakprover nedanför.

Ha en kanon måndagkväll. :D

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Hur många av er tror på medium och andar?
 Ja
 Nej

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5
6
7 8 9
10
11
12
13
14
15
16
17 18 19 20
21
22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2016 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards