Alla inlägg under juni 2016

Av Michaela - 30 juni 2016 22:49

Hej alla! Mamma har varit här idag och hjälpt mig rensa i garderoben sen åt vi middag tillsammans. Blev stekt fisk och potatismos. Sen åkte jag till ekohallen med Emelie, sen va vi hemma hos henne och skulle sätta upp en klocka, jag skulle hjälpa henne men det sluta med att hon gjorde det själv hahahaha. Va hemma hos pappa och lämnade ett överdrag till farfars grill. Nu ligger jag på soffan och längtar efter sängen. Ska snart sova faktiskt, försöka sova länge imorgon. Jobbar kvällen så börjar kl 16 sen jobbar jag hela helgen.

Hoppas alla haft en bra dag och kväll. Ha det gött!

Av Michaela - 29 juni 2016 19:26

Aj oj! Jag har något sorts bett på vänster fot. Kliar typ som ett myggbett men det är inget myggbett.... kan man få bett av kvalster? :o tycker ändå att jag bäddar rent ofta men inte fasiken hjälper det. Jag har det bara på ena foten och det dumma av allt är att när jag kliat så får jag ont så jag haltar. Knuten på utsidan av foten är helt svullen. På höger fot ser man knuten men på vänster är det helt svullet.

Blir tokig haha.

Av Michaela - 28 juni 2016 22:38

När man får meddelande förfrågan på fb och man är så nyfiken så man måste acceptera och sen går det liksom bara utför son för ett stup. Hahaha det är så jag asså.

Nu ska jag ta min huvudvärk och sova. Hoppas ni har haft en bra dag och kväll. Godnatt alla.

Av Michaela - 27 juni 2016 22:48

Tog en hel dag med mamma. Behövde komma hemifrån så jag körde hem till henne. Köpte målarbok för vuxna idag. Har velat ha en sån länge och eftersom att jag inte kan pussla för tillfälligt så får det bli målning hehe. Avslappnade och skönt. Imorgon blir det jobb igen. Ska bli skönt, inte att behöva stiga upp 05.30 men att jobba haha.

Hoppas alla har haft en bra dag.

Av Michaela - 26 juni 2016 23:50

Den filmen såg jag ikväll. Sååå grymt bra asså. Zac efron är ju sååå snygg. Det är lite så att hjärtat smälter varje gång hehe. Rekommenderar den starkt helt klart.

Av Michaela - 26 juni 2016 10:33

Jobbade midsommar sen hem till pappa och äta sen vidare till farmor och farfar och grillade. Hade en riktigt trevlig kväll, gjorde absolut inget igår och kommer göra minst lika lite idag. Imorgon får jag äntligen träffa min älskade mamma! Som jag saknat denna människa.

Hoppas alla har haft en bra midsommar för det har jag haft.

Av Michaela - 25 juni 2016 12:40

Jag hatar vatten blåsor. Det gör så otroligt ont. jag har en på tån. Den är nästan större än tån med. Vill bara att den ska spricka så att den inte gör ont längre. Kan inte ha skor på mig ens. Tur jag är ledig till tisdag nu så jag bara behöver ha skor en kort stund när jag är ute med mille haha. Ont satan.

Av Michaela - 23 juni 2016 21:48

Jag tror på andar, på ett liv efter döden. Jag har själv varit med om en del oförklarliga saker som händer. Tänkte berätta lite om det bland annat.

När jag var mindre så satt jag och min mamma och tittade på tv när vi hörde något som liknade ett glas som gick i sönder. Vi kollade genom alla skåp vi visste att vi hade glas i men hittade inget. (Min mamma tror också på andar) när jag var hemma själv en gång så hörde jag stolar som asades på golvet på ovanvåningen och steg i trappan. Min stereo kunde sätta igång på nätterna. Sen min mamma flyttade till en 2a så har hennes tv startat och stängts av. Ibland har bara ljudet startat, radion har också startat ibland.

Eftersom att både jag och mamma är intresserade av sånt så tog vi kontakt med ett medium från Eslöv. Vi hade en mini seans hemma hos mamma med ett par vänner. Innan mediumet kom så trillade hyllan under soffbordet ner utan att någon ens hade rört det. Strax efter mediumet hade kommit så startade ljudet på tvn.
Hon var verkligen super duktig. Gick varvet runt och fick kontakt med andar till var och en av oss.

Det va lite av mina erfarenheter. Tror ni på andar och har ni varit med om något??

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Hur många av er tror på medium och andar?
 Ja
 Nej

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10 11
12
13 14 15 16 17
18
19
20
21 22 23
24
25 26
27 28 29 30
<<<
Juni 2016 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards