Alla inlägg under augusti 2016

Av Michaela - 19 augusti 2016 22:29

En hel dag på ullared! Jag hade kunnat somna sittandes nu asså. Men först kommer bästi och hämtar sina saker jag köpte. Jag har hunnit va både på student och bröllop ikväll så snart är jag redo för att få sova äntligen! :D Godnatt på er! :)

Av Michaela - 18 augusti 2016 23:19

Nu är hela födelsedagen bokad den 11 september, ja tro det eller ej men då fyller jag år hahahaha. Blir att först jobba till 16 sen åka på seans kl 19. Kommer bli bästa dagen ever. Längtar massvis :D nu ska jag sova, ullared imorgon. Godnatt :D

Av Michaela - 17 augusti 2016 21:21

Har haft fullt upp, det som började med en soffa slutade med ett helt rum med soffa bord och tv bänk haha. Fick dessutom inte ens in soffan i lägenheten. Som mina vänner slet medans jag fick va hundvakt till Milton. :o tillslut fick vi skruva av balkongdörren så att den gick in hahahaha. Sicket jobb, det som kunde gått på max en timme gick på nästan tre istället hahahaha. Sen körde dem och köpte en ny sladd som var längre så att jag slapp ha några sladdar över hela lägenheten och golvet. Då passa dem på att skruva ner tv bänken hemma hos Emelie också. Sen kom dem hit med både tv bänk och sladd. Då hade hon självklart glömt två hyllor och fyra korgar hahahaha. Emelie upp i dagen. Så dem körde tillbaka till Hässleholm för att hämta det. (Onödig körning haha) men nu är allt på plats och jag är mer än nöjd :D tusen tack för all hjälp idag.

Tack till bästa vän som hade en laddare över då min gick i sönder och tack till christoffer som letade fram den till mig haha. :D

Nu ska jag titta på tv lite innan sängen. Godnatt alla :D

Av Michaela - 15 augusti 2016 23:12

Första kvällen på jobbet efter semestern. Det gick hyfsat bra, jag kan åtminstone va stolt över mig själv. Nu är det dags att sova innan en hel dag på jobbet imorgon också 7.15-16 Sov gott alla. Godnatt :D

Av Michaela - 15 augusti 2016 00:05

Tillbringade sista dagen på semestern med att spela bilbingo och mamma blev med vinst haha. Det förtjänade hon verkligen :D imorgon börjar jag jobba 16-22. Känns helt okej, ska bli skönt att komma igång igen. Händer nog lite i veckan haha. Ska bli spännande vet inte va jag gett mig in på hahahaha.
Jaja hoppas ni har haft en bra helg för det har jag. Nu ska jag sova, har en del att göra imorgon. Godnatt ?

Av Michaela - 12 augusti 2016 20:31

Jag vet inte om det är bra eller dåligt att flytta tillbaka till Hästveda haha. När jag bodde i Osby så mådde jag ganska dåligt en längre tid och det märktes ganska bra på min vikt. Jag har alltid kämpat med att gå upp i vikt utan resultat. Jag vägde runt 47 kg en längre tid.
Nu har jag bott i Hästveda i drygt 11 månader och har gått upp 9 kg, vågen stog idag på 56,1 kg. Jag var tvungen och kolla två gånger och sen ringa till mamma och säga att jag aldrig mer fick äta pizza hahahahaha ?? jag fick lite ångest där och mamma bara skratta åt mig haha.
Jag mår så mycket bättre och det syns på vikten men än är jag inte tjock hahahaha. Nu har jag en lagom vikt. ???

Av Michaela - 11 augusti 2016 22:47

Av Michaela - 11 augusti 2016 19:34

Var på tropikariet med mamma idag! Det var verkligen så fint och framförallt mysigt. Lemurer och apor var helt fria. Man kom dem verkligen super nära. Det var verkligen helt underbart. Rekommenderas starkt. Jag kommer lägga upp fler bilder sen, enbart bilder.

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Hur många av er tror på medium och andar?
 Ja
 Nej

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4 5 6 7
8
9
10 11 12
13
14
15
16
17 18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2016 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards