Alla inlägg under november 2016

Av Michaela - 21 november 2016 23:51

Är ni osäkra på vad ni ska köpa i julklapp till era nära och kära? Passa på att köpa snygg inredning allt från doftljus, porslin till handduk och matta. Stilrent och snyggt. Säsongen slutar den 13 december så passa på.

Av Michaela - 19 november 2016 22:33

Skickade ordern idag för senaste partyt! Blev riktigt chockad av att se vad omsättningen på partyt blev. Riktigt roligt. Nästan så jag längtar till nästa party. Hoppas det är minst lika bra :D. Ha en bra kväll jag säger godnatt för ytterligare en dag på jobbet. :)

Av Michaela - 17 november 2016 11:27

Det var ett tag sen jag skrev här! Har ärligt talat inte haft något att skriva haha!

Hade ett zbh party igårkväll i Osby. Var sjukt nervös haha. Super trevligt folk och mycket shoppande! :D super nöjd med kvällen! Nästa inbokade party är den 27e. Hoppas att det går minst lika bra. Vill ni ha ett party så är det hög tid att boka ett nu innan varorna och säsongen tar slut. Ni kan även bara beställa varor om ni inte har tid med ett party för tillfälligt! ?

Av Michaela - 12 november 2016 19:05

Boka ett party med Zelected by houze 1-13 december och välj mellan nedanstående produkter i julklapp till dig som värdinna! Boka ett i november och få 100 kr extra i bonus beroende på partyt omsättning! Är du intresserad eller har frågor så tveka inte att höra av dig! ??

Av Michaela - 11 november 2016 21:11

Nu har jag äntligen fyllt i alla flayers. Nu ska dom bara delas ut också! Vet jag vad jag och mille kan roa oss med på promenaderna :D

Men nu ska jag minsann krypa under täcket. Godnatt :D

Av Michaela - 10 november 2016 15:49

Nu har jag skrivit ut Flyers för zbh eller ja Emelie har det (tack) ;) nu ska jag bara skriva kontaktuppgifter sen är det bara att dela ut. Bli inte förvånade om det hamnar en lapp i er brevlåda haha. Förhoppningsvis så kanske jag kan få fler att boka ett party! Har ett party den 16e så kanske får fler bokningar efter det. :D håller tummarna för mig själv.

Av Michaela - 9 november 2016 20:31

Ni vet när man har så otroligt dålig självkänsla och självförtroende och tycker att man rent ut sagt ser för jävlig ut? Eller det kanske bara är jag som känner så ibland. Iaf jag är en fruktansvärt dålig hy med finnar och pormaskar. Allmänt fet hy helt enkelt. Jag har verkligen testat allt men inget funkar mer än medicin utskrivet av läkare så nu har jag liksom tappat allt hopp och beställt hem proactiv istället. Hoppas det hjälper annars får det väl vara som det är haha. Började behandlingen ikväll iaf.

Jaja behövde bara skriva av mig lite! Glöm inte att det är högtid att boka hemma party av zbh i november och december innan säsongen är över.

Av Michaela - 7 november 2016 16:46

Bokar ni ett party nu i november och december så får ni 2- pack stjärnlykta, bokar ni i november så får ni dessutom en extra bonuscheck beroende på omsättningen och i december får ni en extra julklapp! Passa på!

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Hur många av er tror på medium och andar?
 Ja
 Nej

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3 4
5
6
7
8
9 10 11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2016 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards