Alla inlägg under januari 2017

Av Michaela - 14 januari 2017 18:49

Idag har jag hämtat ut kollektionen! Här kommer en liten smygtitt! Vill ni se allt så boka ett party vettja. Hoppas alla har en kanon lördag!

Av Michaela - 6 januari 2017 19:52

Imorgon börjar jobb helgen! Då lär jag väl inte orka någonting så kanske ska rensa ut bland mina kläder nu ikväll så har jag iaf gjort någon nytta ikväll, ja idag överhuvudtaget. Milton tog ju min kudde så lägga ner huvudet är ju uteslutet, då kan jag lika gärna göra lite nytta.

Hoppas alla har en awesome fredag kväll och att ni får en kanon helg.

Av Michaela - 5 januari 2017 22:53

Var ute mef mille innan. Mina kinder gör ajaj så kallt det är ute. Hade ändå pälsat på mig en jädra massa. Milton brydde sig inte han bara trippade på. Hur kallt har ni det? Nu är det dags för oss att sova. Godnatt. :)

Av Michaela - 5 januari 2017 16:57

Känns som att jag har druckit flera liter alkohol så som det snurrar. Har haft det så från och till i snart 2 veckor. Kommer i vågor, jag äter och jag dricker men det gör inte någon nytta, eller det gör det säkert bara att det inte hjälper helt. Tänkte jag skulle ringa vårdcentralen imorgon och höra mig för. Hade behövt ringa om min tvättmaskin också, det luktar konstigt, typ som etanol hahaha. Har iaf klarat att va ute med mille och dammsugat så nu tänker jag stänga mina blå en stund. Ha en bra kväll. :)

Av Michaela - 4 januari 2017 21:01

Nu börjar det närma sig sovdags. Varit på Ikea en runda, köpte nya fiskar och varit hemma hos mamma och snott med mig några saker hem så jag kunde fortsätta att göra fint här hemma! Ska snart ut med mille för att sen sova. Imorgon är det åter dags för jobb.

Av Michaela - 3 januari 2017 21:09

Det har visserligen snöat idag men nu är våren på väg hem till mig, eller ja iaf vårkollektionen haha. Riktigt fina saker, passa på att ha ett home party och va en av de första att se kollektionen och beställa era saker. Ni bestämmer själv datum och tid som passar er, kanske längre in på året, boka ett preliminärt datum och sätt ett fast när ni vet mer. Passa på, hoppas vi ses.

Av Michaela - 2 januari 2017 23:17

Haft Mysdag med mina älskade djur idag. Finns absolut inget bättre, tvättade även en maskin kläder. Maskinen börjar nog gå sönder så får ringa vaktis på onsdag. (Luktar konstigt från kläderna) sen började jag jobba 16-22, första dagen på detta året. Nu är det dags att sova innan en ny arbetsdag imorgon. Hoppas alla har haft en bra dag. Godnatt :D

Av Michaela - 1 januari 2017 20:38

1 januari 2017, nytt år med nya möjligheter 365 nya sidor att fylla. Hoppas att alla har haft en underbar jul och nyår. Det har jag haft med familjen. 2016 var både ett bra och ett dåligt år och nu är det ett nytt år att fylla upp med vänner och familj och lite jobb däremellan. Idag kasta jag ut julen haha, dags att byta ut sakerna. Ha en god fortsättning alla fina och glöm inte att ni är värdefulla, låt ingen säga något annat.

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Hur många av er tror på medium och andar?
 Ja
 Nej

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2017 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards