Alla inlägg under juli 2016

Av Michaela - 29 juli 2016 00:02

Varit på high chaparall idag. Var riktigt trevligt med fint väder. Blev dock en lång dag så är väldigt trött i ryggen. Nu ska jag minsann sova. Hoppas alla har haft en bra dag. ? godnatt ?

Av Michaela - 27 juli 2016 21:49

Hej! Hoppas alla har haft en bra onsdag! Min har bestått av säng och soffa idag, mensvärk från helvetet. Imorgon blir det high chaparall. Ska bli trevligt. Har inte så mycket att skriva om. Allt är väldigt sådär. Men jag älskar min mamma haha ??

Av Michaela - 27 juli 2016 01:03

Äntligen kan jag börja spela sims igen utan att det stängs ner. Älskar min nya dator. ??? men nu är det dock dags att sova. Godnatt om det fortfarande är någon vaken.

Av Michaela - 25 juli 2016 22:26

Hej! Varit på marknad hela dagen o avslutade dagen med första doppet för i år haha. Nu är jag helt slut i kroppen så dags att sova. Godnatt ?

Av Michaela - 24 juli 2016 23:05

Misstankar kan bli till verklighet. Tråkigt att man inte va värd tillräckligt för att få veta det på ett vanligt sätt. Men förmodar att släkten är värst.

Godnatt

Av Michaela - 23 juli 2016 23:16

Betydligt renare pool fick jag haha. Gjorde ett konstgjort överdrag i form av sopsäck och silvertejp. ? jag och Milton va hemma hos pappa en runda, Milton är ingen boll hund precis hehe. Nu ska jag sova och tagga ännu en varm dag imorgon. Ha det gött ?

Av Michaela - 23 juli 2016 11:24

Har påbörjat operationen med att rengöra poolen! Fy vilket jobb asså, och den e nog inte ens hälften så ren än. Har iaf skrubbat och vänt upp och ner på den. Nu får den va upp o ner en stund medans jag solar benen och resten av framsidan ?

Av Michaela - 22 juli 2016 21:31

Varit vid sjön idag. Bättrat på min bränna. :D men ikväll känner jag mig ensam, ikväll är jag lite nedstämd.
Jag är uttråkad och vill hitta på något men känns som att ingen vill hitta på något med mig. Så om att jag är världens tråkigaste människa. Det stämmer inte jag vet. Folk kommer säkert säga att det är mitt eget fel. Varsågoda gör det då men då är ni inte mina vänner och har inget att hämta hos mig mer. Jag behöver utöka mitt umgänge haha :D tänka i andra banor är det dags för. Jag behöver inga påhopp behövde bara få skriva av mig. Tack :D ha en kanon kväll alla. :D

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Hur många av er tror på medium och andar?
 Ja
 Nej

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4 5 6 7 8
9
10
11
12
13 14
15
16 17
18
19 20 21 22 23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2016 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards